Svar på frågorna!

Hur länge har du och matte varit tillsammans? 
Vi har varit tillsammans i 2 månader den 4 november!

Du har väl tungpiercing? Gjorde det ont att ta den och är den inte irriterande, liksom man håller väl på med den helatiden? 
Ja det har jag :) det var ju inte skönt direkt.. Men det gjorde inte asont heller, dagarna efter var värst :) den kan vara irriterande ibland när jag äter när jag råkar bita på kulan. En tandflisa har gått bort också pågrund av den. 
 
Du är super fin! Puss:)
Tack detsamma! :) Puss!
 
 
Har du känslor för någon annan en din pojkvän? 
Nej det är klart att jag inte har, jag älskar bara Mathias!
 
Hur blev du och matte tillsammans? 
Det är en ganska lång historia, men jag gör den kort! Det började med att han snackade med en av mina kompisar, dom pratade inte mer än som vänner. Och sen hade hon inga pengar på sin telefon så dom smsade från min telefon och sen började jag och Matte snacka. Sen träffades vi och det sa klick direkt!
 
Vad gillar du och göra på din fritid? 
Vara med pojkvän, kompisar och umgås :)
 
Vem/vilka betyder mest för dig i ditt liv just nu? 
Min familj och Mathias. Och mina underbara vänner såklart.
 
Har du någonsin varit otrogen mot din pojkvän?
Nej det har jag inte och det kommer aldrig hända!
 
Bli petad i nästan av någon annan eller peta själv i näsan? 
Haha Moa du är sjuk!
 
Åsna eller elefant? 
Din mamma

Korv eller kött? 
Kött hihi
 
Varför är jag bäst? 
För att jag är bättre ;)
 
Berätta bästa minnet med mig. 
Måste ha varit när vi skulle ta tåget till kista tror jag att det var så råkade det spruta cola över hela perrongen så kom det fram en gammal kärring och frågade om vi skulle ha papper haha! Sen finns det mer sjuuuuka minnen!
Prutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0