Frågooor!

SENASTE:

1. Dryck: Julmust

2. Telefonsamtalet: Mamma

3. SMS: Mathias

4. Sång du lyssnade på: En del av mitt hjärta

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Men vadå dejtat? 80-talet typ

7. Har någon varit otrogen mot dig: Nä, eller inte vad jag vet :O

8. Varit kär: Jaaaa

9. Förlorat någon speciell person: Ja...

10. Varit deprimerad: Ja, vem fan har inte det..

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Hehe på fyllan typ

 

 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Rosa

13. Svart

14. Vit

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja

16. Fått ditt hjärta krossat: Nä!

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja!

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Japp!

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja!

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja!

21. Kysst en kompis: Näää

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Haha msn? På Riktigt? Har man ens kvar den skiten?

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2

24. Har du några husdjur?: Yeees

25. Vill du ändra ditt namn: Nää

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer jag inte ihåg

27. Vilken tid vaknade du idag: Runt 11

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov!

29. Någonting som du längtar till: Julafton/Nyår!

 

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget

32. Vad lyssnar du på just nu: Ingenting

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaa

34. Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Mikaela Hanna Cecilia Eriksson för att vara korrekt!

37. Singel/upptagen: Upptagen som fan

38. Stjärntecken: Fisk

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: Runby

41. Gymnasie: IV bror

42. Högskola: Kommer aldrig gå högskola saaatte

43. Hårfärg: Svart/mörkbrunt

44. Långt eller kort: Mellan

45. Längd: Softa ska bara hämta måttband, men inte vet jag..

46. Vad gillar du gällande dig själv: Min längd o mina tuttar HEHE

47. Piercings: Öron, navel och tungan

48. Tattoos: Nä, men det kommer!

49. Höger eller vänster: Högerhänt 

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Aldrig opererat mig *peppar peppar ta i trä*

52. Piercing: Öron

53. Tatueringen: Ingen

54. Bästa vän: Caroline när jag gick på dagis

55. Sporten du spelar: Första sporten jag spelade var fotboll

56. Husdjur: Marsvin, som är döda nu

57. Vaccination du minns: Stelkramp, sen 309324534 vaccin till, jävla mormor...

58. Konsert: Iiiingen aning

60. Alkohol du drack: Hemlis :) Nä skoja, kommer inte ihåg..

 

JUST NU:

61. Äter du: Inget

62. Dricker du: Inget

63. Är du på väg att: Käka

64. Lyssnar du på: Inget

65. Väntar du på: Dra ut

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja 

67. Vill du gifta dig: Jaaaa

68. Karriär i åtanke: Bästa människa på att sova (men det är jag redan)

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Läppar

70. Kramar eller pussar: Pussar

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: Äldre

73. Romantisk eller spontan: Spontan

74. Snygg mage eller snygga armar: Armar!

75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!

76. Känslig eller inte: Alla är väl känsliga.. Men lite hård måste han ju vara!

77. Ragg eller förhållande: Förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: Bråkstake

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Ja, men inte i nyktert tillstånd

80. Gjort något sjukt spontant: Har jag säkert 

81. Tappat glasögon eller linser: Nej, använder inget av det

82. Haft sex: Aldrig! 

83. Krossat någons hjärta: För många... Oops

84. Har någon krossat ditt hjärta: Japp!

85. Har du blivit arresterad: Nope!

86. Dissat någon: Ja!

87. Gråtit när någon dött: Ja..

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej!

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Jadå

90. Mirakel: Njaa...

91. Kärlek vid första ögonkastet: Nä...

92. Himlen: Inte att döda människor kommer dit efter döden.. 

93. Tomten: Haha aa tjena..

94. Att kyssas på första dejten: Självklart! ;)

95. Änglar: Nja..

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Ja tyvärr..

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: På dagis hade man ju flera stycken

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja! 

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, kompisar och min baaaaby

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Nej! Haha ja klart :) Alltid ärlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0