27 oktober

Igår så började dagen åt helvete, missade skolan och hela köret.. Var på as dåligt humör på morgonen, och tog ut all min ilska på Matte, ooops.. Sen blev det bara bättre och bättre, åt och duschade sen kom Matte och hämtade mig, och vi snackade en del sen skjutsade han mig till Elina. Var sjukt roligt att få träffa henne igen efter ungefär 2 år! Om inte mera! Vi låg i hennes säng och lyssnade på musik och käkade choklad och pratade om massa gamla sjuka saker vi gjorde för några år sen. Skönt att prata ut med någon tjej kompis också ;) Sen träffade vi Matte och Filip ett tag, men sen började Elina må illa (kan det bero på hur Matte kör) vi åkte hem till henne runt 1 igen och snackade ännu mera, och sen blev det lite knas, men inte mellan henne och mig! Så blev inte så mycket sömn, finns gott om idioter! Och nu har jag beställt ett par vinterskor, det behövdes! Uggs är finfula, vet inte riktigt.. Men dom är såååå sjukt sköna! Värt varenda krona! Lite senare ska jag träffa Mathias, ingen aning om vad vi ska göra! Hör sen kanske! ;)
 
 
 
 
Gosingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0