24 oktober

Igår var jag med Matte och Micha, vi softade bara i orten sådääära. Sen släppte vi av henne efter ett tag och sen åkte jag och Matte till min pappa för att hämta ett spel som jag hade glömt bort att jag hade "simpsons hit and run" heter det, och jag är helt besatt! Känner mig som 7 år igen, underbart! Somnade inte förrän runt 6 imorse pågrund av dedär jävla spelet och sen har jag fastnat för ett spel på telefonen också som heter "hay day" värt att testa! Men sjukt beroendeframkallande, sen gick jag upp runt halv 9 och började fixa mig lite, sen kom pappa och hämtade mig halv 10. Började tio i tio idag, niiice! Spelade mig igenom hela dagen, sen dog mobilen och då var inte min dag lika rolig längre.. Men sen kom Matte och hämtade mig runt 1 och sen dess har jag bara legat hemma o spelat, herregud.. Känner mig som största nörden, men ajaaaa... Och nu ligger jag och hoppas på att min mamma kommer hem med burger king hehehe :D
 
Snäll mamma jag har!
 
Tjena gääängstah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0