23 oktober

Hallojsan! I söndags så träffade jag och min man Totte och Rebecca, vi hämtade dom och sen åkte vi till Ica, Matte köpte Ben&Jerrys till mig, gulligt! :$ Sen åkte vi runt lite och jag trodde jag skulle dö, Matte kör som en biltjuv.. Sen var jag så trött så vi åkte hem och sov. Igår så råkade jag missa första lektionen, halv 9 på en måndag borde vara olagligt o börja.. Går verkligen inte att gå upp så tidigt.. Tog bussen till skolan eftersom Matte började mycket tidigare än vad jag gjorde, så åkte dit och softade osv. Sen kom Matte och hämtade mig, han hade köpt 4 flaskor julmust till mig för att jag sa att jag var sugen på det här om dagen, söt kille! Medans han tränade så städade jag mitt rum och lagade mat, sen kom han till mig igen och vi var bara hemma och tog det lugnt och kollade på ensam mamma söker och tryckte i oss chips, gooott! Sen  somnade jag astidigt vilket var sjukt skönt! Somnade runt 10, i vanliga fall så brukar jag somna runt 2-3 på natten. Så det var näääjz! :D Runt 2 på natten väckte Matte mig av att han var kokhet och hade ont i huvudet så det var bara att gå upp och hämta julmust och en tablett, snäll flickvän jag vet ;) sen somnade jag om direkt efter att ha sett honom må lite bättre, sen gick jag upp runt 11, sen skjutsade Matte mig till skolan, började 11.50 så det var skönt! Sen skötte jag mig i skolan och gjorde allt jag skulle, sen kom Matte och hämtade mig. Ingen aning om vad vi ska göra ikväll, blir kanske att vara ute eller att bara ligga hemma :) Ingen aning! Höööörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0