20 oktober

Tjenixen! Dålig uppdatering pågrund av att jag har varit sjuk. Har legat hemma hela veckan med Mathias som sällskap. Var ute igår, kändes som att det var evigheter sen. Vaknade runt halv 4 av att Matte väckte mig, sen kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem till honom och käkade tacos, gott som fan! :D Och sen kom Matte och hämtade mig och min syster och han skjutsade Veronica till rotebro, sen mötte vi Rille och Nina. Och vi softade bara, senare kanske jag ska till Elina. Sjukt längesen man träffade henne! Så ska bli trevligt :) Om det inte blir så att jag träffar henne så ska jag nog träffa Matte :) Juste! Imorse när jag vaknade hade jag tappat rösten, fett knas.. Kan inte prata :( Sjukt jobbigt.. Undrar hur många "va?" man kommer höra ikväll..
 

Tjenareeee

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0