25 november

Keffaste uppdateringen jag varit med om, men vad ska man göra! I veckan har jag sovit, sovit och sovit! Orkar inte med dendär skolan längre, jävla skit skola! Visst, jag har valt det själv men det var inte med min egen vilja. Dedär lät helt knäppt men ajaaaa, så ska ha möte imorgon! Ska bli skönt, eftersom lärarna beter sig som änglar när föräldrar är med och som häxor när föräldrarna har dragit, så nu jävlar! Är det bara mina lärare som skickar lappar till varandra? HAHA, mogna! Aja! I fredags så gjorde vi inte ett skit, jag och Matte hämtade Robin och Jossan i sigtuna, och påvägen hem därifrån såg vi 2 brinnande bilar, det var coolt! Hehe, och igår hände det inte ett skit, var ute med Matte och Johan. Vi drog hem och sov ganska tidigt! Och nu har jag precis vaknat med världens jävla äckel snuva! Faaaaan, mitt immunförsvar är sämst! Orkar inte vara sjuk.. Så nu får vi se hur långt tid det tar innan jag kommer upp härifrån :) *lät som ett jävla fetto men aa*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0