19 november

Dedär med bättre uppdatering vettefan hur det gick med det.. Menmen :D I fredags firade vi Matte, det var riktigt trevligt men spårat i slutet! Vi var i en lokal och vid 3 så gick vi hem till Mathias och sov, vaknade runt 11.. Då gick vi till lokalen och städade sen skjutsade han hem mig sen åkte jag och mamma till stinsen och köpte ett skal till min iphone 5, så jääävla bra telefon! :D Sen fick jag även ett par hörlurar ;) Och sen drog jag ut med lite folk och sen drog jag och Matte hem till mig och sov, och igår var vi hos Matte men sen drog vi och mötte Max och Micha sen hem till mig och slaggade och idag har jag bara varit i skolan! Snart ska jag och Matte åka och köpa en stoooor godispåse sen dra på en film tror jag :D Och beställde en klänning nyss, som jag troligtvis ska ha på nyår ;)
 
 
Sååå fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0