15 november

Asdålig uppdatering, my bad! Men nu ska det bli bättring, jag har inte gjort mycket alls. I söndags var det farsdag, medans min trötta pojkvän låg kvar och sov så smög jag upp och åkte med mamma till centrum och köpte en mugg och kallsingar till min papi! Köpte även nya trosor, strumpor, bh och ett par tights till mig själv :) Behövdes! Sen åkte jag hem och väckte Matte och han skjutsade mig till pappa och där firade vi lite, käkade bk och kollade på massor av humor saker ;) Mysigt! Sen åkte jag hem till mamma och krypte ner hos min gullrumpa och somnade. I veckan har det inte hänt så mycket, bara slaggat och varit i skolan typ. Imorgon fyller Matte år, hela 19 barre! Presenter till killar är så svååårt.. Men det löser sig :D Så imorgon blir det fira honom sen sover jag nog hemma hos honom :) men nu måste vi skjutsa min syster till jobbet! :)
 
 
 
Grattis i förskott <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0