18 mars

Idag har jag varit i skolan på en lektion.. Var så jävla trött! Skulle endå sovit på alla lektioner så jag drog hem till min säng istället :) Men sen ringde Sebastian och väckte mig.. Snackade lite med honom, sen käkade jag lite och nu sitter jag här, pallar fan inte göra något idag, kefft väder.. Snöar som fan! Jag som trodde det skulle bli vår, ja, vem fan trodde inte det? Igår var jag hemma bara tror jag :O Senare på kvällen kom Hampus, så jag, Hampus och Veronica kollade på BigBrother, sen skulle dom kolla på film, men jag var så jävla trött så jag gick o la mig, juste! Var i åkersberga igår, min pappas brutta fyllde 47 tror jag det var, så vi var där o käkade lite tårta, sen drog vi :PppPPp haha, har astråkigt... Tjaarååå

pussen ♥


haha söööt chey! jätte gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0