26 februari

Idag har jag varit i skolan, slutade kvart över 3.. sjukt segt! jag satt kvar i skolan idiot som jag är.. jag och malin tog bussen vid halv 5 typ, jag åkte hem till mamma och somnade dirr när jag kom hem, sen mötte jag evve på en cigg, längesen man såg henne! men hon skulle börja höra av sig lovade hon :) sen kom pappa och hämtade mig när jag hade sagt adjö till evve ;) sen åkte jag hem till honom och käkade, sen skjutsade han mig till gården för att jag ville träffa världens bästa!♥ som jag inte träffat på 2 dagar och det känns som en evighet tro mig! imorgon ska jag dricka lite med michelle och johan och dom :) men vi höööörs! jag ska typ sova nu eller något.. juste! jag har köpt världens finaste halsband, ett äkta silver halsband med bokstaven "J" på, svårt att gissa? naej :$ men nu ska jag sova.. och har damp på min hund, när han morrar så morrar jag såklart tillbaka? och då försöker han bita mig? han har någon psykisk störning..

pussen ♥


hahahha! Moa när hon e liten, ser ut som hon har pottfrilla, gullen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0