hemma

Nu har jag kommit hem från allt, haha, men efter vi hade ätit våfflor på de dära stället så drog jag o moa hem till henne för att vi orkade verkligen inte vara där längre, sen när vi va vid stationen så mötte jag och moa, cornelia, blådahl och fimpen, dom skulle tydligen till smedby, men smarten tar buss 545h tror jag, som går runt hela väsby typ :) men jag och moa tog iaf en annan buss, sen så drog vi ut o cyklade hihi, så vi drog till sofia och där hoppade vi studsmatta i typ 3 minuter, sen så cyklade vi hem, hämtade pengar, och sen till handlar'n påvägen därifrån hör man att ngn skirker mikaela stanna för fan! så va cornelia, blådahl, fimpen och hampus där, så va med dom ett tag med moa, sen så drog vi in till moa och dunkade musik osv, sen har jag fullt med håtspray i hela håret, så de e stenhårt, whatever, har as ont i min hals, känns som om jag har en gurka som sitter fast elr ngt, asjobbigt.. men snart kmr pappa och hämtar mig, och jag sitter här utan byxor för att mamma skulle tvätta dom för att alla e hemma hos pappa, men jag ska ju dit ;o haha, men pappa har ingen tvättmaskin, och domdära byxorna va skitiga :D haha as intressant, och om ni ville veta så har jag typ en garderob i mitt skåp, fuuullt med kläder, om ni vill veta varför så ere för att vi har idrott på morgonen på torsdagar, och jag glömmer alltid att ta hem kläderna dagen innan.. och jag hinner inte upp till skåpet innan (a) då måste jag ta med mig nya kläder varje gång, och snyggt om jag går runt o bär på en massa kläder sen när jag ska hem, och jag orkar inte ha plastpåse elr väska elr ngt haha :D fan va de här va intressant :D men aja.. ska packa lite nu, juste! en till väldigt intressant sak, jag har haft hicka hela dagen idag, men micke skrämde skiten ur mig, så den försvann :D han störde sig så mkt på att jag hicka hela tiden så han skrämde verkligen skiten ur mig :D en till intressant sak! ;)


jag och moa åkte kinesgunga i smedy :)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0