Blääää

Var som sagt hos min pappa och fikade, bakade sockerkaka och sen kom hans kompis, vi satt och snackade lite och sen kom mamma och hämtade mig där. Käkade lite och sen kom Matte och hämtade mig, vi åkte och mötte Rille. Och sen har det inte hänt så mycket mer.. Och min plutt följde inte med hit idag för att det är as jobbigt när han börjar tidigare än vad jag gör, och då väcker han mig.. Och sen går det inte att somna om :( Men nu har jag kollat på efterlyst och blir som ett litet barn efter det, kommer aldrig kunna sova.. Tror typ att en av domdär idioterna ska komma hem till mig och mörda mig haha! Nej men.. Nästan! Normal tjej! Men nu ska jag faktiskt dra hit min pojkis. För att dethär funkar inte.. Imorgonbitti så skjutsar pappa mig till skolan och börjar 9.50 och slutar 10.50 så det är ju sjukt soft! Sen kommer pappa och hämtar mig så har han lovat sibylla ;) wooop! Fick samtal hem från skolan idag också och fick enormt mycket beröm! I like! Pengar rullar in... Nä skoja ba! Dethär börjar bli en bibel nu. Hööööörs!
 
Kom hiiiiit! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0