<3

En person jag aldrig kommer släppa är du Mathias. Du har gjort så mycket för mig. Som inatt, du kom för att jag mådde dåligt. Höll om mig och sa att allt skulle bli bra. Du har alltid rätt och du vill alltid mitt bästa, jag har aldrig fått så mycket kärlek från en person som jag får från dig. Jag vet inte vart jag skulle ta vägen om det en dag tar slut, det har varit nära några gånger och det har varit dom värsta timmarna i mitt liv. Man är i sin lilla bubbla och ingen kan få kontakt med en. Jag minns första gången jag fick vara i din närhet, jag ville aldrig gå. Du var det enda som fanns i mitt huvud när jag låg i min säng efter att du släppt av mig. Så sjukt underbart. Och alla fina minnen jag har fått upplevt med dig, jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig. Du är värd hela världen så som du kämpar för mig, du finns längst in i mitt hjärta och i mina tankar hela tiden. Den 4 september 2012, den dagen ändrades hela mitt liv. Vad du än väljer att göra så står jag alltid där och är redo att gå med dig, för att jag vill inte leva ett liv utan dig. Jag är redo att dö för dig, utan dig är det inte värt att leva.
 
Jag älskar dig min fina Mathias Yltin, alltid vid din sida <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0