11 oktober

Igår så kom Matte som sagt till mig pågrund av att jag inte kunde sova, gulligt! Och imorse var jag som en zombie, kunde verkligen inte gå upp. Så blev ingen skola för min del.. Hade ändå bara en lektion så det var väl inte så farligt. Nya tag imorgon! Runt 11 när jag vaknade igen så kom pappa och hämtade mig, vi åkte till märsta och handlade lite sen åkte vi till sibylla och käkade, nomnomnom! Jävla fetto jag är.. I like it! Sen åkte vi hem till pappa och kollade på någon gammal film sen kom Matte och hämtade mig när han hade tränat klart, och nu ligger jag nerbäddad i sängen med min onepiece hos mamma och ska ta en liten powernap tror jag. Trött tjej! Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0