Svar på en fråga

Fråga: Hej jag har hört att du och sara Lindhe har bråkat? Vad har hänt? :o älskar din blogg och du är jävligt snygg <3

svar: Jag ska verkligen inte hänga ut henne på min blogg, men skitsnack höll man på med för längesen, come on? Har du inget annat att snacka om? Hon är väl avundsjuk eller något, jag verkar vara hennes samtalsämne iallafall ;) så det är ju skönt att man kan glädja någon :D Allt hon säger är bullshit, men som sagt.. Ska inte hänga ut henne och sjunka lika lågt som hon gör ;) Finns ingen direkt anledning till att vi bråkar, det är väl det att jag inte kan lita på henne och att hon sjunker mer och mer i mina ögon, och jag har insett att jag klarar mig utan henne :D Tack så jätte mycket, hoppas du är nöjd med ditt svar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0