13 mars

Nu ska jag försöka börja blogga igen.. Vilket som kommer gå åt helvete men jag kan ju alltid försöka :D Och mitt minne är inte heller så bra så kommer knappt ihåg vad jag har gjort hehe, men igår var det min födelsedag, fyllde hela 16 barre! Känns ingen skillnad om jag ska vara ärlig.. Och jag hade studiedag igår så det var sjukt skönt :D Pappa ringde och väckte mig och då drog vi till sniders och käkade kebab, mumma! Och sen åkte vi till centrum och köpte en tårta. Efter ett tag så skjutsade pappa mig till mamma och då kom mamma hem med pizza.. Det var bara att trycka i sig :D Vill inte veta hur många kilon jag gick upp.. Sen mötte jag Kim och Tobias, stog och snackade med dom ett tag, sen kom Fanny och då fick vi skjuts av Tobbe till en hemlig plats, sen sov jag där borta, mysii! :D Kom hem runt 8 imorse och hade verkligen ingen lust att dra till skolan, min säng var mer lockande så jag somnade och vaknade runt halv 4, bra jobbat! :) Nu har jag precis städat mitt rum och ni ska faktiskt få före och efter bilder! Ni kommer förstå att det var dags att städa..
pussen ♥
FÖRE
Kaaaaos!

EFTER







Sådärja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0