17 april

Då gör vi ett till försök då.. Haha, vet att jag aldrig kommer kunna uppdatera varje dag i en vecka, det är för mycket asså, och jag gör inte mitt bästa även fast jag säger det hehe :D Men idag var andra skoldagen efter lovet, känns väl sådär.. Men mina vänner gör skoldagarna värda! Var i skolan hela dagen idag, ganska stolt över mig själv faktiskt! Hade handikapps idrott sista lektionen, skulle åka rullstol och grejer, inget jag skulle vilja göra dagligen faktiskt.. Fyfan! Pappa hämtade mig på lunchen och vi drog och käkade en burger! Och när jag hade slutat hela skoldagen så kom han och hämtade mig, skulle egentligen träffat J idag men jag har haft världens humörsvängningar idag, gråtit, skrattat, varit förbannad.. Sen har det vara så i vågor, fy! Men sånt är livet, skulle egentligen åkt till solna också och träffat Sanna men så blev det inte heller. Aja! Imorgon är det nya tag!
pussen ♥
image description
Min handikappade vän Aaron!
image description
Min handikappade vän Rasmus!
image description
HAHAHA, så jävla seeeexy! Jag spelade blind nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0