12 oktober

Fortfarande folk som läser min blogg även fast jag inte skriver ett skit.. Men det ska typ bli bättre, igår var jag i skolan.. Efter skolan mötte jag Sanna, vi chillade hemma hos mig ett tag sen drog vi ner till station och träffade Marcus och gjorde affärer. Sen åkte vi till centrum och sen åkte hon hem o jag hem, somnade dirr när jag kom hem, vaknade vid 8 och käkade, sen somnade jag igen haha lyckat! Och idag har jag varit i skolan, skulle egentligen kunnat dra hem vid 11 tiden, men alla lärare på runby skola är sjuka i huvudet som inte säger till i tid att vi inte har några lektioner efter lunch.. Snart ska jag möta Ellen, sen kanske jag ska möta Micha och sen kanske Martin :)
pussen ♥
Kalla mig smurfN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0