20 november

I'm back on track! ;) Helgen har varit underbar :D I fredags var jag hemma hos Totte där Rebecca också var, dom är ju ett par nu för tiden :D så jag myste massor med dom, sen kom Rirre och hämtade mig och vi åkte runt lite med Sanna, Chrillpan och Rebecca sen var det tråkigt så jag åkte hem och sov, och i lördags åkte jag till station och mötte Micha, vi gick till runby och mötta Alexandra, Mikaela och Sara. Alexandras mamma kom och hämtade oss och sen åkte vi hem till Alexandra och tog ett glas och pratade massor av skitsnack och sen kom Krippa och hämtade mig och Micha mihihihih :blush: Och han skjutsade Micha till station och sen skjutsade han hem mig, söt! Nu ska ni få massor av gamla bilder på mig och Sara ;)
pussen ♥
Såååå snygga! Love ♥

Kommentarer
Postat av: tjorven

mer tuttbilder

2012-01-19 @ 00:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0