13 november

Förstår inte ens varför jag bloggar, inte en käft som bryr sig :) Fast det verkar ju vara några som är intresserade iallafall :D I fredags så var jag i smedby hemma hos Alexandra med Martin, Veronica, Mickis, Sebbe och Martin, vi chillade lite där sen tog alla vi förutom Alexandra en taxi till norrviken hem till Izza, chillade i hennes gungstolar haha och sen tog jag och Mickis en taxi till Robin och chillade där, sen tog jag bussen hem vid 6 på morgonen.. Kom hem runt 7.. Jag led med dom som skulle till jobbet fyfan.. Igår mötte jag Ellen vid station och vi chillade bara lite där, sen åkte vi hem till mig för att det var äckligt kallt, sen ringde Krippa så han kom och hämtade oss och han var med Dennis och Robin, vi åkte till häggvik och var där en stund sen åkte vi till väsby igen och det var helt dött ute så han skjutsade hem mig och sen somnade jag direkt, idag har jag bara tagit det lugnt :) Sen kom Ellen till mig, och puckot hade med sig en påse med mandariner hahahaha! Vi kollade på Beck och snackade massor av skit ;) Imorgon är det skola så jag ska väl dejta min kära kudde nu, skriver nog imorgon, men jag lovar inget :D
pussen ♥
Glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0