9 maj

Haalloj! Jag var aldrig på min prao sista dagen, dåligt gjort av mig kanske.. Men jag går inte dit och får en huvudvärk som sitter i hela dagen.. Så jag sket i det helt enkelt! Lite senare på kvällen mötte jag upp Elin, vi gjorde inget speciellt vad jag kommer ihåg.. Snacka om att jag har sämst minne. Menmen.. På kvällen så åkte jag, Elin, Elin, Kim, Totte, Jocke, Hamstern och Sara till fyrishov i Uppsala och badade :) Skit mysigt! Sen drog vi på race i rosers en liten stund, kom till väsby vid 12 ungefär, då drog jag upp till Jocke där min syster och Steffi var, chillade lite, sen drog vi hem vid halv 2. I lördags så vaknade jag av massor av missade samtal, bland annat från Jocke, så jag drog dit en liten stund och sov lite, skit trött.. Sen gick jag hem och fixade mig osv, Veronica och massor av brudar var hemma hos pappa och drack lite, så jag var där en liten stund med Amanda, Sara, Sandra, Mikaela, Tessan, Steffi, Veronica och Moa, hoppas jag inte glömde någon hehe, och senare på kvällen kom Huttiz och Håkan, inte träffat Huttiz på minst ett halvår så det var jätte roligt att träffa honom igen! :) Senare så drog alla till Jocke och fyfan vad roligt vi hade :D Eller jag och Moa iallafall ;) Gick hem vid ungefär 5 på morgonen :thumbup: Snacka om att jag var helt död igår.. Så jag sov mest och mötte Jennifer och Jacob en snabbis :) Sen gick jag, Veronica och Steffi till en äng och solade, och det låg precis vid en bilväg, och det var ungefär 4 bilar som tutade, och en bil åkte fram till oss, backade och åkte därifrån, sen kom det en bil som stannade och dom gick ur bilen och frågade vad vi gjorde osv, dom hette tydligen Robin och Martin :) Och dom frågade om vi skulle ha skjuts hem, så varför inte? :D Så dom skjutsade hem oss iallafall, snällt! Sen sov jag gott den natten! Idag har det varit skola, solat på planen med lite folk osv. Nu börjar det bli en bibel så jag slutar skriva :D
pussen ♥
Me, myself and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0