4 maj

Fan vad jag är trött på mitt jobb! Vill tillbaka till skolan nununu! Har typ blivit psykad pågrund av att vara där, när började jag sakna skolan? Det finns en gubbj*vel där som går mig på nerverna stup i kvarten! Klagar hela tiden över att allt står fel, och tror att jag är hans lilla slav, och det värsta av allt.. Han går runt och nynnar hela tiden! Hatar folk som gör det... Åh! Jaja.. Nu är jag hemma iallafall, tack gud! Har piss ont i fötterna så måste ligga i sängen en stund ;) Mamma kommer nog hem snart hoppas jag, hungrig som ett as, och jag kommer inte röra mig ur fläcken, då lär ju fötterna gå av eller något.. Imorgon kommer jag dö på jobbet, ska göra samma sak som jag gjorde idag, flytta saker från en hylla till en annan, kuuuuul, och sen ska dendär gubben komma och gnälla över att det står på fel ställe, men Simon fick skura hyllorna, tur att inte jag behövde göra det iallafall! Men nu ska jag sova lite så att jag har gjort något bra denhär dagen!
Lite söt är jag väl iallafall? :blush:

Kommentarer
Postat av: ULLIS

JAG ÄR I ALLA FALL RÄTT SNÄLL ÅNDÅ?

2011-05-04 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0