3 maj

Jag har inte skrivit på hundra år, men ändå är det folk som fortsätter läsa :) kuuuul, i helgen chillade jag med massa kompisar, och det var ju trots allt valborg ;) och min mamma fyllde hela 45 år! Grattis mami! Var hemma hela kvällen, mormor och morfar kom också, men vid 11-12 så började jag tröttna så jag drog till Jocke med Mimmi, Steffi och Robin, sen rullade det in massor av folk :) och dagen efter så skjutsade Jocke hem mig, somnade typ på direkten.. Igår var jag med min bebis Elin, mötte henne halvägs för att hon var på abbes, och på vägen dit så kom Evelina, så snackade lite med henne också, mys! :) Sen gick jag och Elin hem till mig, och jag fixade nagelförlägning på henne hoppas du blev nöjd bajskorv! Och idag har jag varit på min prao, vi åkte till Uppsala vid 11 för att vi skulle på ett studiebesök, sen käkade vi på max osv, mumma! Och fy vilket äckligt väder det var när jag skulle gå till bussen när jag hade slutat. Fyfan! Trodde jag skulle blåsa bort.. Och typ dränkas av allt regn och hagel, usch! I helgen kommer min babe Moa, så vi lär ju parta lite, det är ett måste, hundra år sen jag var med den bruden! Sen lär vi sola lite solarium :D
pussen ♥
Martin sak alltid förstöra mina bilder... snygg huggtand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0