.

När jag hör din röst försvinner jag från världen känns det som, det är bara du, du & du. Men jag är inte världens bästa människa, och jag kan inte ljuga för dig.. Du är i mina tankar hela tiden, men jag känner mig ganska osäker, killar är sådana som inte kan hålla sig till en, jag har inte förtroende för killar, mitt hjärta har krossats i bitar gång på gång, och vad ska jag göra om det händer igen? Jag orkar inte bygga upp allt igen, det blir för jobbigt. Du vet inte min bakgrund, du vet inte vad jag har gått igenom.. Men du är lika fin som alla stjärnor på himelen, det spelar ingen roll hur sur jag är, bara jag hör din röst så blir jag glad igen som du kanske har märkt.. Du är det finaste jag vet, du är mitt ljus över dagen och du gör mina dagar hela tiden. Jag skiter faktiskt i vem du väljer, det är dina val.. Men jag står alltid på din sida, det ska du veta.. Vi var faktiskt mycket med varandra i somras, men då visste vi knappt något om varandra. Men vågar jag säga hejdå till dig? Det är de som är frågan..
En glad jävel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0