9 mars, frågestund

Förlåt för jätte dålig uppdatering.. Men jag har fått öroninflammation och har en dunder förkylning, så jag har faktiskt en anledning ;) men jag är på bättringsvägen, men det blir nog ingen skola för mig på hela veckan, skönt som fan! :) Sen har mamma laddat med billys panpizza o cola som jag har när jag är ensam hemma på dagarna, kommer bli tjock.. men tjocka barn är glada barn, jag har iallafall precis gjort ansiktsmask med min syster och min mamma, helt bruna i fejjan.. nu sitter jag och väntar på att efterlyst ska börja, sen är det bigbrother, sen slagg! :D Jag funderar på att ha en frågestund, så att vi får en start på bloggen, så jag startar nog en nu! Svarar på allt imorgon!
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: random

Hur många har du haft sex med?

2011-03-09 @ 20:36:25
Postat av: jacks

Har du nån kille på gång?

2011-03-09 @ 20:37:32
Postat av: Elin Hugo

Hejsan!

Varför är jag så jävla dunder grym?

varför heter bamses honung dunder-honung?

Varför e du så nästan lika awesome som jag?

varför ska du va sjuk för?

Gillar du Katter?Det lär du ju göra eftersom du e en själv så dum fråga egentligen....

Vilken är din favorit färg?

Varför är himlen blå och aprikoser aprikos färgade?

Har jag en rosa tröjja på mig just nu?:$

Gillar du att bada naken?

Vad har du för sko storlek?

Är du grym på nånting?Isåfall vaddå?

Gillar du mina frågor?Varför/varför inte?

Visst är det mysigt med mig som sov sällskap?:$

Har jag stora fötter tycker du?

Varför är mina emo-skor fula?:(

Varför gillar du att mobba dom? :(

Vad tycker du om H&M's chef?

Tror du att han gillar kaffe?

Gillar din mamma eller pappa kaffe?

Vad dricker du helst på morgonen?:)

vad tycker du man borde fråga mer? :D



Heido...

2011-03-09 @ 20:40:55
URL: http://sparvx.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken sorts killar tänder du på? :)

2011-03-09 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0