31 mars

Idag var det jätte segt i skolan, som vanligt.. Men jag hann med rätt mycket, en tidslinje om franska revolutionen, skrev en roman och pluggat till ett matte prov :thumbup:. Fast jag drog lite för tidigt från skolan, busig tjej.. :blush:, men jag ville hinna säga hejdå till Rebecca, så jag gick med Rosanna (hennes syster) från skolan. Så jag fick sällskap iallafall ;) Ska nog möta Jennifer lite senare o snacka lite skit, imorgon ska jag troligtvis på tjejmiddag, men är inte säker på det, och på lördag blir det middag med Rebecca hemma hos mig eller i stan, får se! Sen ska vi kanske till rosers, har jag bestämt! Ryktas om att det är party där ;) Men nu ska jag äääta, yummie!
pussen ♥
Jag är så charmig! Ser ut som ett ägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0