30 mars

Idag har jag varit i skolan som vanligt, var ganska roligt när pappa skulle väcka mig, jag är alltid inne i min egna lilla värld när någon ska väcka mig, när mamma skulle väcka mig förrut sa jag "kan vi inte spela dedär spelet med tån?" och när min syster skulle väcka mig och säga att det var mat sa jag "men jag har redan spelat" och idag när pappa skulle väcka mig imorse så sa jag "det är bra att vi är syskon!!" haha ganska roligt ibland.. Pappa trodde att jag hade tagit något när han försökte väcka mig förrut, men han börjar bli van! Efter skolan så kom pappa och hämtade mig, vi åkte till stinsen, han köpte ett par skor till mig och jag köpte en tunika och en vår/sommar skinnjacka, så det är asbra! Fick en goodiebag på bikbok och i låg det är par brillor som ser ut som solglasögon, men det är vanligt glas, så jag har på mig dom hela tiden, ser fett smart ut :blush: Men kanske möter Rebecca lite senare om jag orkar!
pussen ♥
En bild från nyår, hei fjortis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0