29 mars

Fyfan vad tråkig dag i skolan.. Vi var ute och skulle laga mat.. Jag och Rasmus satt bara där och försökte göra upp en eld med barr, men det gick inte så bra. Efter det åkte jag hem till mamma och duschade, luktade såndär äcklig rök.. Sen åkte jag till pappa och käkade, och nu är jag här, helt jävla lonely.. kul! Min syster kommer hem halv 10 och pappa vid 9, men jag ska rulla mot Rebecca snart, min "lilla" bebis fyller 18 år idag! Stort grattis till henne! Vi ska träffa Hampus tydligen och sen ska hon köpa cigg, haha.. Hon måste ju testa ;) Och igår klippte jag mig, fysatan vad bra det blev! Skuttade typ runt hela tiden och Veronica tyckte jag var dum i huvudet, som vanligt.. Men nu ska jag ringa Beccis!
pussen ♥
Jag och min fina syster! Ser ut som att hon ska ge mig en rak höger, fint! Och där är mitt nya hår, nu är skiten inte slitet längre så nu kommer det växa som ogräs :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0