15 mars

Nu sitter jag på mentorstid, ska egentligen jobba med engelska, men Annelie förklarar som ett rövhål så jag orkar faktiskt inte jobba, känns inte värt det.. Men Elin är påväg till runby, då möter hon mig här, sen ska vi till min pappa som kommer hem 9 ikväll, så vi ska säkert laga någon mat osv, mysigt! Jätte längesen jag träffade henne :) det var någon som frågade om jag kunde berätta om någon jag var på g med eller ville haffa, men som sagt.. jag är riktigt trött på killar just nu, och är inte redo för ett förhållande än, och det suger att ha pojkvän på sommaren :blush: Men vi får se vad som händer, kanske snackar med någon snygging nu, who knows ;) Och det är jätte fint väder idag! :O Jag orkade inte vara med på idrotten, så jag satt ute med Maria och lyssnade på musik och solade, åååh vill verkligen att all snö ska försvinna NU, men det är inte långt kvar nu ;)

pussen ♥


Någon bild jag hittade på skol datorn, ser ut som jag petar mig i näsan, kult!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0