10 mars

Jag fyller år om 2 dagar! Whooopwhooop, mamma kommer hem ganska sent idag, så ska dras med min plast farsa som lägger in ben&jerrys i kylskåpet.. Där förklarade jag hur dum han är, men han är ganska sneeel för att han ska köpa donken till mig :blush: Ååååh, kommer bli tjock.. Men sånt är livet.. Där lät jag som en fjortis, menmen.. Veronica är på jobbet, så sitter här helt jävla lonely.. och jag har fortfarande äcklig öroninflammation :( Men nu gör det bara ont på nätterna.. Så det börjar bli bra iallafall.. Nu väntar jag bara på att Göran ska komma hem, sen ska jag väl ruttna hemma som jag gjort hela veckan nu, woho!

pussen ♥


Jag vill bli brun igen.. Och nej, mina tuttar sitter bra där!


Kommentarer
Postat av: randoms

jävlar va sexigg!!!!!

ligga? <3

2011-03-10 @ 17:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0