Trött tjej

Jag är helt slut.. Vänt på dygnet.. Jag kan verkligen inte somna vid typ 10-11 på kvällen.. Utan jag ligger och vrider och vänder på mig till kanske 3 på natten, och då är jag ju helt slut på morgonen när jag ska upp 7.. Men det blir väl bättre snart hoppas jag. Och skolan slutar ju ändå på tisdag, då kommer jag få sova huuur mycket jag vill :D Och idag har det varit skola, blivit jagad med en tummstock eller vad det heter, av Wille.. Fyfan vad ont det gjorde när han slog mig på min stackars rumpa :( Men jag överlever :D Och det var sista skoldagen idag, imorgon ska vi måla om vårat klassrum och sätta upp nya gardiner som vi har bestämt :D Och sen ska det vara en laim grön vägg, niiice! :D Man kanske ska "råka" måla på fel vägg? Nä skoja.. Och på fredag ska min klass till scandic vid 10 och käka hotell middag och sen skulle vi tydligen jobba, alltså inte jobba sådär så att det är jobbigt, utan vi skulle få jobba med något roligt :D Så det blir kuuul! Sen på måndag ska vi vara med min pararell klass och vi ska ha massor av tävlingar, låter som om jag går i femman typ.. Men dom kommer iallafall bli utklassade ;) Och på tisdag är det skolavslutning, niiiiice!
pussen ♥
Haha älskar alla gamla bilder på mig.. Ser ut som en hund haha, och vafan gör jag med handen? Jag bjuuuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0