Sovdags

Idag har jag varit med min egna lilla Moa, mötte henne vid bussen, vi satt vid busshållplatsen och snackade massor och sen gick vi hem till mig, chillade och kollade på bigbrother :) Vid halv 12 gick jag med henne ut för att hon skulle ta bussen, har bara varit inne på datan ooosv, kul! Sen smsade min syster och frågade om jag kunde möta henne för att hon skulle gå hem från station, aldrig att jag orkar det.. Så jag snackade med Hanna, och frågade om jag fick låna hennes moppe, och det fick jag, gulligt av henne :D Så jag hämtade Veronica vid station, snäll syster jag är :blush: Så nu kom vi precis hem, ska ringa Puttrik sen ska jag sova höhö :D
pussen ♥
Oj gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0