Soooova

Tror inte att jag drar till skolan imorgon.. Ska ha något skit med min pararell klass, typ spela brännboll(?) Och jag kan knappt träffa bollen så det känns ganska onödigt.. Varför har vi inte bara avslutning imorgon? Fett onödigt att dra ut tiden på massor av onödigt skit. Jaja.. Ligger hellre hemma och sover hihi, plus att mina solbrillor gick sönder idag :( Så att jag måste till centrum imorgon när jag har vaknat och köpa nya med min syster ;) Jag låter som en bitterfitta jag vet.. Men jag hatar friluftsdagar osv, allt som har med sport o göra! Ändå så har jag gått på nästan alla sporter.. Haha låter som värsta fettot.. Men jag rör faktiskt på mig! Ibland..
godnatt ♥
Dom råkade gå sönder.. Fin överläpp! Jag med många komplex? Svar ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0