.

Vi hade det sjuuukt roligt i rotebro :D Hampus är så knäpp haha :D Det fanns en lekplats där också :blush: Perfekt! Så att jag, Veronica och Hampus gick dit, och det var en såndär sak man ska stå på sen är det en stång i mitten så ska man snurra runt, och såklart jag blir drabbad, alltid... Så Hampus snurrar runt mig och jag kunde inte gå efter, mina ögon var lite huller om buller, menmen :D Och sen "råkade" Hampus slå mig på armen, det var en mygga där tydligen, noooot, så jag har ett fint handavtryck där.. Det var iallafall jag, Veronica, Hampus, Jonas, William och Steffi som var där, så det var niiice :D Men sen kom det fullt med myggor.. Så att William skjutsade hem mig och syster. Och nu kom jag precis hem :) Har redan hittat 5 myggbett.. På ryggen också, wie! Ser ut som ett cp när jag ska klia.. Och imorgon börjar jag 10 :D Vi ska direkt till scandic eftersom vi ska käka middag där ;)
pussen ♥
Där har ni mig!

Kommentarer
Postat av: fredrik

sötpaj (y)

2011-06-09 @ 23:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0