5 juni

Idag vaknade jag vid 12 av att pappa knackar hårt som satan på min dörr.. Vi skulle tydligen till Uppsala, så det var bara att ta på sig kläder osv och sen åkte vi dit. Åkte till farmor och farfars grav, sen kom min farbror dit också. Vi åkte hem till min farbror och fikade, min kusin var där också :) Så det var väl trevligt, men jag kunde inte sitta still så vi åkte hem höhö, har bara varit hemma, kollat på bigbrother finalen, tyckte Martin skulle vinna, men nä.. Då vinner efterblivna Simon istället :( Jaja.. Imorgon ska jag väl bara sova antar jag, pappa börjar jobba 8 på morgonen och slutar 8 på kvällen, kul.. Hoppas min syster är hemma iallafall :) Ska nog träffa Elin en stund också, hon skulle åka o bada sen komma till mig, hoppas det regnar :blush: Hihi, mamma har köpt någon slags klänning som jag ska ha på skolavslutningen också, gulligt! :) Inte långt kvar nu.. Och betygen sätts på tisdag, lyckat! Skolan i mitt anus.. Hatar verkligen skolan. Men får kämpa mig igenom nian.. Sen får vi se hur det blir ;)
pussen ♥
2 bilder från igår när jag och Elin solade, ser ut som en liten knubbis... Men who cares? ;)

Kommentarer
Postat av: Niklas

I dont care, jag skulle trycka dig otroligt gärna ;P

2011-06-07 @ 15:29:31
Postat av: Anonym

så fiin kropp ! hur mkt väger du och hur lång e du

2011-06-07 @ 16:57:49
Postat av: fredrik

Dont get too hot missy ;-) Oh too late!! (a) Haha :*

2011-06-07 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0