4 juni

Igår sov jag typ hela dagen.. Trött som fan, vid 3 ungefär så kom Hampus och hämtade mig och Veronica, vi åkte till runsa, och Hampus sa att det inte var långt alls att gå, men det tog fan nästan livet av mig.. Vi gick upp på ett berg och solade lite sen kom pappa och hämtade mig eftersom Veronica och Hampus ville vara kvar..  men typ vid 10 på kvällen så mötte jag och Veronica upp Polski och massor av andra, vi gick runt och jag trodde jag skulle dö.. Vi gick och gick men kom ingen vart, och jag hade gått tillräckligt innan, men sen kom pappa och hämtade oss vid typ halc 12, somnade nästan direkt när jag kom hem, och nu sitter jag och väntar på att Elin ska komma, vi ska lägga oss på en äng och sola, jag lär ju dö av värmeslag.. Men vad gör man inte för att bli brun? ;) Datumet till gotland blev ändrat till den 20 eftersom Kattis inte ska med (pappas tjej) men det är lugnt :D Vi åker hemifrån åtta på morgonen.. Jobbigt läge.. Men nu ska jag byta om till bikini osv :D
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0