28 juni

Nu är jag hemma från gotland, vi har haft det sjukt mysigt! Första dagarna så var vi på stranden och vi hade strålande sol medans det var åska i väsby och översvämningar så det var ju nice :D Vi bodde i botvalde och det var mitt i skogen, men tur att vi hade Hampus som var min bitch hela semestern ;) Han gjorde allt jag sa åt honom att göra, haha.. Stackarn! Och jag älskar gotlännigar! Dom säger verkligen vad dom tycker och dom lever bara livet, vi var i åminne och då gick jag och Elin lite tidigare från stranden, då lyfter alla på brillorna när vi gick förbi :blush: Sen kom det en kille som sprang mot mig och Elin och han började snacka med oss, sen kollade han i mina ögon o ba "vad vacker du är" haha.. Sen var vi i slite och då kom det en kille till.. Så typ 2 dagar senare drog vi till gothem och chillade med massor av gotlännigar, asnice! :D Men dom sista dagarna var en mardröm.. Det började med att Hampus spydde, när han var frisk var det Elins tur, och efter hennes tur var det pappas, och sedan Veronica, och det är bara jag som inte fått skiten, ska nog vara glad för det men hoppas verkligen inte skiten kommer till mig.. För att Veronica är fortfarande lite sjuk så det kan ju drabba mig :( Men vi hade underbara dagar också, men kan inte berätta allt då kommer jag få sitta här i evigheter.. Men det är oförglömliga dagar! Hampus hyrde ju en bil på gotland så igår när vi skulle åka hem så åkte jag, Elin och Hampus till Visby och kollade runt och lämnade bilen, sen fick jag och Hampus gå i terminalen för att Veronica var tvungen att åka i bilen, så var det en gubbe som skulle sätta sig på en stol, och hela ryggstödet gick sönder, så han ramlade baklänges och slog i huvudet.. Kunde inte hålla mig för skratt.. Och sen kommer han tant o ba "men Göööran" och sen sa hon att det inte var första gången han hade gjort illa sig på deras semester, hahaha! Men nu börjar dehär bli en bibel..
Finns mer bilder på facebook Mikaela Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0