15 juni

Nu är jag tillbaka :D Igår var det fullt upp.. Jag hade skolavslutning och det var väl lika tråkigt som det är alla år. Men vi fick iallafall våra betyg osv, dom var väl åt pipsvängen, menmen.. Sen var Rebecca där också eftersom hennes lillasyster gick ut nian, så jag och Rebecca gick till station efter avslutningen och åkte till hennes mormor i sollentuna. Vi chillade på henne balkong osv haha, sen hjälpte vi henne o handla. Sen skulle vi ta bussen från hennes mormor och då ser vi massor av folk, och då kom vi på att det var school's out festivalen, så vi hoppade av bussen sjuka som vi är.. Sen var vi där ett tag, lite senare kom Lena och Veronica också. Men det började dugga och det var sjukt dålig musik så vi drog därifrån. Vi åkte hem till mig och käkade donken, sen skulle vi åka till bagarmossen var det tänkt, vi började åka 9 och kom hem halv 1 på natten haha ;) Först fick vi för oss att vi ville till festivalen där för att min gulleplutt var där, så vi hoppade av i ulriksdal, men jag fick sjukt ont i min mage och det började ösregna, så vi sket i det, så vi fick vänta i en kvart på tåget. Sen kom det på en kille som började fräsa och morra mot mig, och han nickade mot mig hela tiden, mysig grabb! Sen skulle Rebecca träffa någon kille så vi åkte till flemingsberg och var där i 30 min, blev half jagade också.. Sen äntligen tog vi tåget till älvsjö och sedan bussen till bagarmossen hihi, nu har vi precis vaknat nästan, och vi ska snart bege oss till väsby :)
pussen ♥
FräsarN på tåget


Jag på skolavslutningen, ching chong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0