12 juni

Jag orkar inte deppa ihop, plus att det är mycket bättre nu :) Igår hade jag det sjukt nice, på kvällen så kom Hampus hit, så jag, min syster och Hampus satt ute på våran baksida och spelade kort och skrattade sjukt mycket! Det finns ett klipp på facebook som ni måste se! :D Sen åkte vi till donken vid 2 på natten hehe, sen skjutsade han hem mig och Veronica, trött som satan.. Somnade direkt och vaknade vid 1, då åkte jag, Veronica och mamma ner till centrum, köpte lite grejer. Lägger upp bilder i slutet. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Får se!
pussen ♥
Förmodligen den jag ska ha på avslutningen :)




Alltid jag som ska stå som ett mongo på bilder.. Snygga tuttar haha!

Kommentarer
Postat av: HAMPE

Shoo sexi ;)

2011-06-12 @ 18:22:05
Postat av: Niklas

fyyyyf vad du är het :o har du pojkvän? :o

2011-06-13 @ 02:16:30
Postat av: fredrik

can't get any hotter than that....

2011-06-13 @ 12:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0