Hemma

Nu kom jag precis hem typ, mötte Elin vid station och vi mötte Marcus och snackade lite med honom :) Sen skulle han göra något så att jag och Elin drog till sibylla och käkade, sen satt vi på en bänk och väntade på Marcus, sen kom han och vi snackade om allt möjligt, och timmarna bara flög iväg typ, vi hade så sjukt roligt! :D Skrattade hela tiden och bara man är med rätt människor så kan en kväll bli väldigt lyckad, det låter kanske inte så roligt att sitta på en bänk i 4 timmar.. Men det var det faktiskt, och det bästa med allt! Vi fick gratis mat av han som jobbade där :D Sen höjde han musiken och grejer så vi hade en egen liten fest på sibylla haha :D Bara gå dit om man blir hungrig ;) Sen kom Mickis en snabbis roligt roligt! :D  Sen tog Marcus bussen med mig till skälby för att jag inte skulle behöva åka själv och sen tog jag bussen därifrån till pappa :) Imorgon kommer mamma och hämtar mig, då ska vi fixa massor i mitt rum sen ska jag vara där hela veckan tror jag eftersom pappa jobbar :D Men nu ska jag försöka sova..

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0