Godmorgon, typ..

Jag vaknade för ungefär en timme sen, gick verkligen inte att ha ögonen öppna. Och alla låg och sov så det var bara jag i min ensamhet, haha emo.. Men pappa kom hem för ett tag sen och då åkte vi ner och handlade för att jag ville ha godis :blush:. Tror att jag ska ta det lugnt idag, jag har gjort saker hela sommarlovet förutom 2 dagar typ, så att jag behöver vila, kolla på film osv. Mys! Men om jag känner mig rätt så kommer jag dra ut om en timme.. Imorgon drar jag till min mor också, ska fixa klart mitt rum, dra till ikea osv :D Men nu ska jag duscha innan maten!
pussen ♥
Haha jag och Elin var ute i spöregnet med vinterskor osv, kallt som satan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0