6 juli

Idag vaknade jag vid 4, haha.. Fattar inte hur jag lyckas, menmen.. Jag, pappa och Veronica åkte till centrum, där köpte jag 3 mobil skal, skit snygga! Sen drog vi hem o käkade sen skjutsade pappa mig och Veronica till torparängen, där mötte vi Izza, Rebecka, Ellen, Martin och någon till tjej som jag inte kommer ihåg namnet på hehe, sen blev det galet mycket mygg, och Rbecka och Izza skulle ändå till donken i Väsby så jag tog samma tåg som dom till Väsby sen mötte jag Jossan och vi tog bussen till löwet och träffade Linus, Anton, Koffe (?), Matilda, Jocke, Marcus, Axel och några till. Vi chillade osv och nu kom jag precis hem och ska väl sova snart :D
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0