31 juli

Igår så åkte jag och Veronica till station och mötte Rebecka och Sanna, vi tog tåget till solna och därifrån buss till sumpan, var där med 2 tråkiga killar.. Och tillslut blev det föööör tråkigt och massor av knas så jag och Sanna tog bussen till solna station och därifrån åkte hon hem och jag tog tåget till väsby, skulle egentligen träffat Elin en stund men det hann jag inte med :( Och sen tog jag bussen hem till mamma, bussen till pappa skulle gå en halvtimme efter bussen till mamma, så jag åkte till henne istället :) Kom hem vid ungefär 2.. Och sen ringer Veronica och frågar om jag ska ha donken, klart som fan! :blush: Så att jag tog bussen till pappa med henne och Rebecka så nu är jag här och ska snart duscha, sen ska jag möta Elin :D
pussen ♥
På bussen påväg mot sumpan!


Veronica och Rebecka på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0