27 juli

Dålig uppdatering men mitt humör har varit lite fram och tillbaka, men nu mår jag helt plötsligt bra igen, wierd.. Men i helgen så har jag varit hemma hos Polski bara typ, i fredags tror jag att det var så var jag, Melker, Mattias, Robba, Elin, Mikaela och Polski där vi körde "jag har aldrig" och skrattade sjukt mycket, sen gick jag och Elin upp och hittade en liten håla med en säng i, så vi gick dit och snackade om massor och sen gick vi ner för att Mattias låg och skrek efter ambulans haha.. Men det var inget allvarligt :D Sen fick jag feber så jag gick hem och somnade direkt. Lördagen sov jag hela tiden och på söndagen så gick jag till Polski igen och umgicks med honom, Moa och Melker, och sen åkte dom till Poooolen :D Idag mötte jag upp Moa och vi åkte till torparängen med Sanna, Becka och Veronica. Där mötte vi Martin, Edward, Fanny, Amanda, Micke och någon tjej som jag alltid glömmer namnet på :blush: Men nu ska jag snart sova, sjukt trött..
pussen ♥
Torparängen för ett tag sen, fresh Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0