20 juli

Keeeff uppdatering.. Men jag har gjort saker varje dag, varit med världens bästa människor, grönan, fester osvosv. Iförrigår var jag, Malin och Elin först hemma hos hamstern och chillade lite, käkade kebab ooosv, asgott! :D Vid 1 på natten så drog vi till Skarnäs, kollade på film och när alla skulle sova så kunde jag och Malin verkligen inte sluta garva.. Skrattade oavbrutet i minst 3 timmar. Och shit vad Elin och Skarnäs var irriterade hihi :D Vid åtta på morgonen så drog jag hem o sov hos min mor, sen kom pappa o hämtade mig. Igår var jag och Ellen hemma hos Hanna med massor av folk, drack nubbe haha.. As äckligt! Sen drog alla hem till Moa, vi chillade där och sen skjutsade Hanna hem mig vid 5 på morgonen hehe :D Och dom andra dagarna kommer jag inte ihåg vad jag har gjort :O Ikväll ska jag nog träffa Mickis, hon har kommit hem från småland nu tror jag att det var :D
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0