2 juli

I torsdags sov Elin hos mig, vi drog ut vid 12 och mötte Anton, vi chillade ute och snacka massor. Vi kom hem vid halv 2-2, och däckade direkt när vi kom hem nästan. Vi vaknade vid 4 på dagen och käkade "frukost" osv, sen åkte hon hem, sen kom pappa och Veronica o hämtade mig, vi kollade på en film sen vid 11 åkte jag och Veronica till station och därifrån till centrum och vid centrum mötte vi Martin, Mikaela, Edward, Dennis och hans brud, vi väntade på bussen i hundra år men till slut så kom den, vi åkte till carlslund och satt och söp lite med Polski, Pålle och Erik, sen tog vi bussen hem vid halv 3, och nu är jag så arg så att jag orkar inte skriva mera..
pussen ♥
Jag just nu

Kommentarer
Postat av: fredrik

add me at msn and cam! <3 goddess mikaela :*

2011-07-04 @ 00:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0