30 januari

Jag tycker det börjar bli tråkigt att blogga :( Men jag ska göra mitt bästa! Nu kom jag precis in, har varit ute och snackat lite med Maria. Imorgon är det skola, blööö! Har skit mycket att göra, läsa klart en bok, och skriva om den, massor av engelska eftersom våran förra engelska lärare söp ner sig själv och är nu sjukskriven, så vi har en ny, Annelie! Mums! Kommer ihåg när jag gick i femman tror jag det var, alla bråkade med henne, och hon sa "Mikaela, du tror att du är något, men du är inget" vem fan säger så till en elev? Sen kallade hon en kille för negerjävel, normal tant.. Menmen.. Sen har jag prao snart också, eller snart o snart, i april.. Men kommer vara borta från skolan i 3 veckor, skööönt! Har ju först påsklov sen 2 veckor prao på barnens hus med Simon :) Men nu börjar dethär bli långt och ointressant.. Uppdaterar senare tror jag!
pussen ♥
snygg smile grop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0