Att hata en person som kallas din vän som sprider falska rykten, det ända jag kan säga är, stick! Jag ställde upp för dig men du gav tillbaka skit.. Minns den tiden det var vi, men jag bryr mig faktiskt inte.. Komma tillbaka nu för att visa äkta vänskap är bättre än att en idiot som du borde veta bättre. Så visa respekt, ska jag kalla dig vän? Men nu kan jag faktiskt säga, dra åt helvete.. Ja, du vet att jag gav dig mitt allt och mycket mer, minnerna kommer nog alltid att få mig att le. Du måste börja tänka om, för att snart har du ingenting kvar att leva för. Det är inte så att jag hoppas att du dör, men jag hoppas att du inser vad du har gjort. Man ska hitta en vän som inte sviker dig, gör inga misstag som du ångrar. Du gav mig svar på vem du egentligen var, jag byggde upp ett förtroende för dig, men du tog det som lite luft. Jag vill berätta för alla vem du är, som fick mig att inse att vänskap kan ge hat och kärlek och att det kan gå fel. Hur ska jag kunna lita på någon igen? Så nu tar jag allt lättare och skiter i dig, för att jag har mina äkta vänner som känner mig tills dagen så dom dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0