27 januari

Idag har jag varit i skolan, eller aa.. Råkade försova mig, missade ungefär 4 bussar, duktig chey.. Efter skolan kom pappa och hämtade mig, sjukt längesen jag träffade bästa papi! Så det var mys, vi åkte till centrum och handlade ännu mer hårfärg till mig, sen skulle Veronica färga håret i centrum, så satt där helt lonely.. Efter 2 timmar kommer Lena och gjorde mig sällskap, tack gode gud.. Vi gick runt i centrum och kollade och försökte göra så att tiden gick så fort som möjligt, efter 3 timmar var systeryster klar, fint blev det! Sen kom mamma och hämtade oss, käkade pizza :blush:, sen färgade Lena och Veronica håret på mig, mycket ljusare nu! :D Fast fortfarande lite missfärgat.. Men det fixar jag imorgon :) Har tänkt på hur mycket jag har förändrats i ansiktet :O Fick bilder av Malin i min klass..
Pussen ♥
(Just nu)
Ååååh lillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0